poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Album dla przyjaciółki

"Kto znalazł przyjaciela,ten skarb znalazł " 

Piękne prawda? i jakie prawdziwe :)
Dobrze mieć przy sobie kogoś,przy kim można czuć się dobrze takim,jakim się jest :)
Właśnie dla takiej przyajciółki album zamówiła p.Kasia.
Album miał być w kobiecych kolorach dlatego postawiłam na miętę,turkus i róż w kilku odcieniach.
Muszę i ja pomyśleć nad takim prezentem dla mojej przyjaciółki :)



Tytuł albumu "Szalone wspomnienia" pięknie wpasowały się w ramkę ANEMONE



Nie mogło zabraknąć metalowej zawieszki..uwielbiam wiązać je na kółkach spinających album.









Wszytskich stron pokazać nie mogłam ,gdyż album ma charakter dość osobisty .

Wykorzytsane materiały ze sklepu SCRAPEK.PL

LUSTRO DUSZY "Wiara" PRETTY IN PINK "Toile" Kolekcja "Beautiful Dreamer" Floral Kolekcja "Beautiful Dreamer" Stripe

Kolekcja "Beautiful Dreamer" Toile Kolekcja "Dance in Sunshine" Raindrops Miętowy cukierek 04 Bloczek JUTRZENKA"
      
    Trellis Roses "Pink Mist" Dzika róża "Kość słoniowa" Róże 20mm "JASNO-RÓŻOWE" Róże 15mm "Miętowe"              Perełki "RÓŻOWE" Perełki 3mm białe Perełki 3mm "Białe" Perły różowe 5mmDziurkacz brzegowy KORONKA SERCA

Pozdrawiam :*



5 komentarzy:

  1. Ten miętowy papier z różyczkami! Ja chcę takie niesamowity! Album wygląda perfekcyjnie. I fakt czas się zastanowić na prezentami dla przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Też muszę w końcu kiedyś zrobić album dla mojej przyjaciółki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny album, świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny :) też bym chciała taki zrobić tylko nie wiem jak do tego się zabrać:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)