środa, 19 lutego 2014

Wyzwanie nr 25 -"Praca z aniołem"

Witajcie !

Długo myślałyśmy nad nowym tematem wyzwania, aż w końcu zostało postanowione.

Aniołki to bardzo wdzięczny motyw. Pasują do prac komunijnych, tych na chrzest, mogą pojawiać się jako amorki na kartkach ślubnych lub jako dodatek do albumów.
Myślę więc, że temat przypadnie Wam do gustu :)

Temat wyzwania :

PRACA Z ANIOŁEM
-należy wykonać dowolną pracę w dowolnej technice i formie,
tak, aby pojawił się na niej motyw anioła
(nie samych skrzydeł !)

Termin :
od 19 lutego  do 4 marca 2014 r.,do godz.24.00

Zasady udziału w wyzwaniach:
- na wyzwanie każdy może zgłosić DOWOLNĄ ILOŚĆ PRAC, które są nowe i nie były nigdzie wcześniej publikowane,
- w pracy można ALE NIE TRZEBA użyć materiałów ze sklepu Scrapek.pl. Jeżeli użyjecie produktów ze sklepu Scrapek.pl to prosimy je podlinkować,
- na swoim blogu NALEŻY zamieścić nasz podlinkowany banerek (foto poniżej), 
- należy także zamieścić aktywnego linka przenoszącego na wpis z aktualnym wyzwaniem,
- prace należy dodawać poprzez INLINKZ, pamiętajcie by podać linka bezpośrednio do pracy!
- należy także przyłączyć się do Obserwatorów naszego bloga, można też dołączy do Znajomych na Facebooku
- zawsze staramy się u każdego zostawić komentarz, dlatego prosimy usunąć kody potwierdzające, które i tak nie chronią przez Spamem, a nam bardzo wydłużają i utrudniają pracę!


Myślę,że do udziału zachęci Was nagroda :

 

*****************************
Teraz troszkę inspiracji naszego zespołu :)

Magda - przygotowałam dwie karteczki z okazji Chrzty Świętego z aniołkiem w roli głównej. Oby dwie powstały z najnowszej kolekcji papierów Galerii Papieru "Małe Kobietki", a aniołek to oczywiście wykrojnik Cottage Cutz

Małe Kobietki 02 Małe Kobietki 01  







*************
Basia - Moją inspiracją są kartki komunijne.Idealnie pasuje na takie okazje wykrojnik Cottage Cutz "Nativity Angel".Natomiast papiery to delikatne Lemoncraft i najnowsza kolekcja "Tylko mnie kochaj"

 Tylko mnie kochaj 07Tylko mnie kochaj 02 





Zachęcamy do tworzenia anielskich prac !!!

Niech anioły czuwają nad Wami :)
Ekipa Scrapek & Anemone



3 komentarze:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)